nutizie-bg

Junhe® BG3012 Furnace di stagionatura di tippu di vassoi si vende bè

In a nova era di l'intelligenza artificiale chì guida a rivoluzione industriale, un numeru crescente di imprese investenu in più macchine è equipaghji intelligenti per l'operazioni di produzzione, chì ùn solu migliurà l'efficienza di u travagliu, ma ancu riduce assai i costi di u travagliu.Cù l'aumentu di i costi di u travagliu tradiziunale è l'aumentu di i bisogni di produzzione, l'equipaggiu di rivestimentu intelligente, convenientu, sicuru è ecologicu pruduttu da alta qualità.fornitori di macchine di rivestimentuhè diventatu un bisognu urgente in u campu di revestimentu.

A macchina di rivestimentu di tippu di pianeti à sei cesti DSP T400 da Junhe hè stata venduta à più di 20 paesi annantu à l'anni, è hà ricevutu elogi infiniti da parechje cumpagnie in casa è in l'esteru!

Junhe hà recentemente lanciatu u so ultimu pruduttuBG3012 forno di polimerizzazione a vassoio passo-passo, chì adopra a tecnulugia è u prucessu novu, cusì hè più intelligente, più cunvene è più risparmiu d'energia!Quì i principali cinque caratteristiche di tali furnace curing sò introduttu brevemente per aiutà vi capisce megliu.

1. Modulu standardizazione
Prestazione stabile, cuncepimentu modulare è standardizatu, assemblea intera di a macchina, plug-and-play, installazione faciule, selezzione intelligente, aghjurnamentu faciule, abbinamentu cù a macchina di rivestimentu standard Junhe senza debugging.
2. Piccula occupazione
Apparecchiatura compatta, struttura tridimensionale integrata multi-strati, guasi dui terzi di zona di menu di u fornu di cura cunvinziunali.
3. Risparmio energeticu è amichevule ambientale
Recuperazione di u calore residuale di rinfrescante, cuncepimentu integrale chjusu, raccolta centralizzata di l'aria di scarico.
4. Eccellente gestione di batch
Pre-riscaldamentu è curazione cuntinuu di u tippu di vassoio di stepping, ogni vassellu accumpagnatu cù ogni cesta di macchina di rivestimentu, cuntrollu di dati di batch, prevenzione di mischjà e parti, è bona gestione di batch.

U trasportu di vassoi di stepping permette un seguimentu cumpletu di u prucessu è a visualizazione di i paràmetri di u prucessu.
5. Low costu upirativu
Cuntrollu mutuu di l'energia di preriscaldamentu, curazione è rinfrescante, risparmiu d'energia, risparmiu più di 20% di u fornu di curazione convenzionale, carica è scaricamentu unilaterale, riducendu l'investimentu intelligente è u costu di u travagliu.

Risparmia d'energia è efficiente, temperatura di furnace stabile, cuntrollu di temperatura in ± 5 ℃.
A carica è a scaricamentu pò esse attraccate à una varietà di logistica intelligente.
Per più infurmazione nantu àRivestimentu Dacrometè l'equipaggiu Dacromet, site benvenutu à visità Junhe.


Tempu di Postu: Aug-03-2022