nutizie-bg

Chì ghjè u Test Spray Salt?

A corrosione hè u dannu o deterioramentu di i materiali o di e so proprietà causati da l'azzione di l'ambiente.A maiò parte di a corrosione si trova in l'ambiente atmosfericu, chì cuntene cumpunenti corrosivi è fatturi corrosivi cum'è l'ossigenu, umidità, cambiamenti di temperatura è contaminanti.

A corrosione di spruzzo di sali hè una forma cumuni è più distruttiva di corrosione atmosferica.A corrosione di spruzzi di sali nantu à a superficia di i materiali metallici hè causata da i ioni di cloruri cuntenuti in a superficia metallica chì penetranu à traversu a strata d'ossidazione è a capa protettiva è a reazzione elettrochimica interna di metalli.À u listessu tempu, l'ioni di cloruru cuntene una certa quantità di energia d'idratazione, chì hè faciule da esse adsorbitu in i pori di a superficia metallica è i cracke è di rimpiazzà l'ossigenu in a capa d'ossidu, trasfurmendu cusì l'ossidu insoluble in clorur soluble è passivatu. superficia statali in una superficia attiva.

Salituspray di prutezzione di a corrosioneA prova hè una prova ambientale chì usa principarmenti e cundizioni ambientali artificiali di spruzzo di sali simulate create da l'equipaggiu di prova di spruzzo di sal per valutà a resistenza à a corrosione di i prudutti o di i materiali metallici.Hè divisu in dui tipi di teste: a prova di esposizione à l'ambiente naturale è a prova ambientale di spruzzo di sal di simulazione accelerata artificialmente.

In una prova di l'ambiente di spruzzo di sali di simulazione artificiale, a camera di prova di spruzzo di sali cù un certu voluminu di spaziu hè aduprata, è l'ambiente di spruzzo di sali hè generatu utilizendu metudi artificiali in u so voluminu di spaziu, in modu di valutà u rendiment è a qualità di a corrosione di spruzzo di sale. resistenza di i prudutti.

A cuncentrazione di u salinu di cloru in l'ambiente di spruzzo di sali pò esse parechje volte o decine di volte u cuntenutu di spruzzo di sali in l'ambiente naturale ordinariu, cusì aumentendu assai a rata di corrosione è riducendu assai u tempu per ottene i risultati.Per esempiu, pò piglià un annu per corrode quandu teste un campione di produttu in l'ambienti naturali di l'esposizione, mentre chì pudete ottene risultati di teste simili appena dopu à 24 ore in l'ambiente artificiale di spruzzo di sali di simulazione.

prutezzione di corrosione spray-1

U spruzzo sali simulatu in u laboratoriu pò esse divisu in quattru categurie.

(1) A prova di spruzzo di sali neutri (test NSS) hè u metudu di prova di corrosione accelerata più antica è usata.Aduprà una soluzione d'acqua salata di cloruru di sodiu 5%, cù u valore di pH aghjustatu à un intervallu neutru (6,5 ~ 7,2) cum'è suluzione spray.A temperatura di prova hè di 35 ℃, è a velocità di sedimentazione necessaria di spray sali hè 1 ~ 2ml / 80cm / h.

(2) A prova di spruzzo di sale di l'acidu aceticu (test ASS) hè sviluppata nantu à a basa di a prova di spruzzo di sali neutri.Hè in una suluzione di cloruru di sodiu à 5% cù un pocu di l'acidu aceticu glaciale, perchè u valore PH di a suluzione hè ridutta à circa 3, a suluzione diventa acidica, è u spruzzo di salitu furmatu infine diventa acidicu da u spruzzo di u salinu neutru.U so tassu di corrosione hè circa 3 volte più veloce di a prova NSS.

(3) A prova di spruzzo di acetate accelerata di sal di rame (test CASS) hè una prova di corrosione di spruzzo rapidu di sali stranieri di novu sviluppatu.A temperatura di prova hè 50 ℃.Una piccula quantità di sali di cobre-clorur di ramu hè aghjuntu à a suluzione salina per induce forte a corrosione.A so rata di corrosione hè di circa 8 volte quella di a prova NSS.

(4) A prova di spruzzo di sal alternante hè una prova di spruzzo di sali cumpletu, chì hè in realtà una prova di spruzzo di sali neutrali più una prova di umidità è calore constante.Hè principarmenti usatu pi lu prodottu cavità-tipu.Attraversu a penetrazione di l'ambienti di marea, a corrosione di spruzzo di sali hè prodotta micca solu nantu à a superficia, ma ancu in u pruduttu.U pruduttu hè cunvertitu alternativamente trà u spray di salinu è l'umidità è l'ambienti di u calore, è dopu e proprietà elettriche è meccaniche di u pruduttu deve esse valutate per ogni cambiamentu.

Determinazione di u risultatu

U risultatu di a prova di a prova di spray sali hè generalmente datu in forma qualitativa invece di forma quantitativa.Ci sò quattru metudi specifichi di determinazione.

(1) Metudu di determinazione di a valutazione.
In questu metudu, divide u rapportu di l'area di corrosione è l'area tutale in parechji livelli, è determina un certu livellu cum'è a basa qualificata per a determinazione.Stu metudu hè adattatu per a valutazione di campioni piani.

(2) Metudu di determinazione di pesa.
Pisendu u pesu di a mostra prima è dopu a prova di corrosione, calculà u pesu persu per via di a corrosione, è ghjudicàprutezzione di corrosione sprayqualità di mostra.Stu metudu hè particularmente adattatu per a valutazione di certa qualità di resistenza à a corrosione di metalli.

(3) Metudu di analisi statistiche di dati di corrosione.
Stu metudu furnisce u livellu di cunfidenza di cuncepimentu di teste di corrosione, analizà e dati di corrosione, è determinà e dati di corrosione, chì hè principalmente utilizatu per l'analisi è statistiche di corrosione, invece di specificamente per a determinazione di a qualità di u produttu.

Test di spruzzo sali di l'acciaio inox

Dapoi inventatu in u principiu di u XXu seculu, a prova di spruzzo di sali hè stata assai favurita da l'utilizatori di materiali resistenti à a corrosione per via di i so vantaghji cumpresi u tempu è u costu ridotti, capaci di pruvà una varietà di materiali, è furnisce risultati simplici è chjaru.

In a pratica, a prova di spruzzo di sali di l'acciaio inossidabile hè a più cunnisciuta, è i pratichi anu da esse familiarizati cù quante ore a prova di spruzzo di sali pò durà per stu materiale.

I venditori di materiale spessu allarganu u tempu di prova di spray di sal di l'acciaio inox cù metudi cum'è a passivazione o l'aumentu di a qualità di lucidatura di a superficia.In ogni casu, u fattore determinante più criticu hè a cumpusizioni di l'acciaio inox stessu, vale à dì u cuntenutu di cromu, molibdenu è nickel.

U più altu hè u cuntenutu di cromu è di molibdenu, più grande hè a resistenza di corrosione necessaria per a corrosione di pitting è crevice per cumincià à apparisce.Questa resistenza à a corrosione hè espressa da u valore chjamatu PRE (pitting resistance equivalent): PRE = %Cr + 3,3 x %Mo.

Mentre chì u nichel ùn aumenta micca a resistenza di l'azzaru à a corrosione di pitting è crevice, pò esse efficace à rallentà a rata di corrosione una volta chì u prucessu di corrosione hà iniziatu.Dunque, l'acciai inossidabili austenitici chì cuntenenu nichel tendenu à fà assai megliu in i testi di spruzzo di salinu è a ruggine assai menu di l'acciai inossidabili ferritici di nichel bassu cù l'equivalenti di resistenza à pitting simili.

Si deve esse nutatu chì u salispray di prutezzione di a corrosioneA prova hà svantaghji maiò quandu a prova di e prestazioni di l'acciaio inox.U cuntenutu di cloruru di u spruzzo di sali in a prova di spruzzo di sali hè estremamente altu è supera assai l'ambiente reale, cusì l'acciai inossidabili chì ponu resiste à a corrosione in applicazioni reali cù un cuntenutu di cloruru assai bassu corroderanu ancu in a prova di spruzzo di sali.

A prova di spray sali cambia u cumpurtamentu di corrosione di l'acciaio inox, chì ùn pò esse cunsideratu nè una prova accelerata nè un esperimentu di simulazione.I risultati sò unilaterali è ùn anu micca una relazione equivalente cù a prestazione attuale di l'acciaio inossidabile chì hè finalmente messu in usu.

Allora pudete aduprà a prova di spray di sal per paragunà a resistenza à a corrosione di diversi tipi d'acciaio inossidabile, ma sta prova hè solu capace di qualificà u materiale.Quandu selezziunate un materiale specificu d'acciaio inossidabile, a prova di spruzzo di sal da sola ùn furnisce micca abbastanza infurmazione perchè a cunnessione trà e cundizioni di prova è l'ambiente di applicazione attuale hè raramente cunnisciuta.

Inoltre, e diverse categurie di azzaru ùn ponu esse paragunate l'una cù l'altru, perchè i dui materiali utilizati in a prova anu meccanismi di corrosione differenti, cusì i risultati di a prova è a rilevanza di l'usu finali di l'ambiente ùn sò micca listessi.


Tempu di posta: Jul-08-2022