nutizie-bg

Cosa hè u fluidu di taglio

Postatu nantu 28-09-2015Cutting fluidis usatu in a machining è manifattura di elementi di metallu.Altri termini per l'oliu di taglio presentanu fluidu di machining è fluidu di taglio.Pò esse usatu per aiutà à taglià, smerigliatura, senza interessu, tornu è perforazione di metalli diversi.
Forme è Usi di Cutting Oils L'oli di Cutting ponu esse truvati in 4 classi standard: oliu drittu, oliu soluble o emulsifiable, oliu semi-sinteticu è oliu sinteticu.Tutti l'olii di taglio sò destinati à grandi u pezzu chì diventa u travagliu è u strumentu di taglio è ancu à lubricate l'operazione.L'olii vi furnisce ancu una misura di sicurezza di corrosione è aiutanu à caccià i pezzi di metallo.
Olii dritti L'olii dritti sò usati in operazioni di rotazione di velocità più lenta in quale a primariu bisognu hè una lubrificazione diversa da u raffreddamentu.Puderanu esse creati principarmenti da petroleum o olii vegetali.
Oli solubili L'olii solubili sò olii mischiati cù emulsionanti per permette di mischjà cù l'acqua.Puderanu esse lubricatori eccellenti è furnisce un pocu di rinfrescante.Furnitu cum'è liquidi cuncentrati, l'acqua hè aghjuntu à elli prima di l'usu per avè a cunsistenza appropritata.
Oli semi-sintetici L'olii semi-sintetici sò assai simili à l'olii solubili, ma sò custituiti da oliu menu raffinatu.Questu li furnisce proprietà di rinfrescamentu è di maniglia di ruggine significativamente megliu cà l'olii solubili.Questi sò ancu più puliti è anu una vita di travagliu più longa.
Oli sintetici L'olii sintetici ùn includenu micca olii di basa di petroliu.Per quessa, questi sò i più efficaci cù una vita di sump eccezziunale, rinfrescante è cuntrollu di corrosione.


Tempu di post: 13-Jan-2022