nutizie-bg

Rivestimenti à l'acqua Applicati In Pittura Automobile

Cù a promulgazione è l'implementazione di regulazioni ambientali naziunali sempre più strette, i requisiti per a custruzzione di pittura di l'automobile sò sempre più alti.A pittura ùn deve micca solu assicurà una bona prestazione anti-corrosione, un altu rendimentu decorativu è un altu rendimentu di custruzzione, ma ancu aduttà materiali è prucessi cù un bonu rendimentu è riduce l'emissioni di composti organici volatili (VOC).I vernici à l'acqua sò gradualmente diventendu u principalerivestimentiper via di i so cumpunenti amichevuli di l'ambiente.

I vernici à l'acqua ùn solu ponu migliurà in modu efficace l'efficienza di mantenimentu, ma anu ancu una forte capacità di copertura, chì ponu riduce u nùmeru di strati di spraying è a quantità di pittura utilizata, è ponu riduce u tempu di spraying è i costi di spraying.

Differenze trà vernici à l'acqua è à l'oliu

1. Diversi agenti diluting
L'agentu dilutingu di pittura à l'acqua hè l'acqua, chì deve esse aghjuntu à diverse proporzioni da 0 à 100% secondu a necessità, è l'agentu diluting di pittura d'oliu hè un solvente organico.

2. Performance ambientale differente
L'acqua, l'agente dilutingu di pittura à l'acqua, ùn cuntene benzene, toluene, xilene, formaldeide, metalli pesanti tossichi TDI gratuiti è altre sustanzi cancerogeni dannosi, è per quessa hè sicuru per a salute umana.
L'acqua di banana, u xilene è l'altri chimichi sò spessu usati com'è l'agente diluting di vernici à l'oliu, chì cuntenenu grandi quantità di benzene è altri carcinogeni dannosi.

3. Funzioni differente
Pittura à l'acquaùn solu ùn contamina micca l'ambienti, ma hà ancu un film di pittura riccu, chì hè cristallu chjaru dopu avè agitu nantu à a superficia di l'ughjettu è hà una flessibilità eccellente è resistenza à l'acqua, l'abrasione, l'invechjamentu è l'ingiallimentu.

Caratteristiche tecniche di a spruzzatura di pittura à l'acqua

A volatilizazione di l'acqua in pittura à l'acqua hè principarmenti cuntrullata da l'aghjustà a temperatura è l'umidità di a sala di spraying, cù i solidi di revestimentu sò generalmente 20% -30%, mentre chì i solidi di revestimentu di pittura à base di solventi sò finu à u 60% -70%, cusì a liscia di pittura à l'acqua hè megliu.In ogni casu, deve esse riscaldatu è siccatu in u lampu, altrimente hè faciule d'avè prublemi di qualità cum'è pendu è bolle.

1. Caratteristiche tecniche di l'equipaggiu
Prima, a corrosività di l'acqua hè più grande di quella di i solventi, cusì u sistema di trattamentu di l'acqua circulante di a sala di spraying deve esse fattu di acciaio inox;secondu, a cundizione di u flussu di l'aria di a stanza di spraying deve esse bona, è a vitezza di u ventu deve esse cuntrullata trà 0,2 ~ 0,6 m / s.
O u voluminu di u flussu di l'aria righjunghji 28.000 m3 / h, chì pò esse scuntratu in a sala di pittura normale.È l'asciugatura per via di l'altu cuntenutu di umidità in l'aria pruvucarà ancu a corrosione di l'equipaggiu, per quessa, u muru di a sala d'asciugatura deve ancu esse fattu di materiali anti-corrosione.

2. Sistema di rivestimentu spray automaticu
A temperatura ottima di a sala di spraying per a spruzzatura di pittura à l'acqua hè 20 ~ 26 ℃, è l'umidità relativa ottima hè 60 ~ 75%.A temperatura permessa hè 20 ~ 32 ℃, è l'umidità relativa permessa hè 50 ~ 80%.
Dunque, in a sala di spraying, deve esse un dispositivu adattatu per a regulazione di a temperatura è l'umidità.A temperatura è l'umidità pò esse regulata in a sala di spraying di pittura auto domestica in l'invernu, ma a temperatura o l'umidità pò esse regulata in l'estiu, perchè a capacità di rinfrescante hè troppu grande in l'estiu.
In i zoni d'alta temperatura è alta umidità, duvete installà un climatizzatore cintrali in a stanza di spraying prima di utilizà l'acquarivestimenti, è l'aria fridda deve esse mandata in l'estiu per assicurà a qualità di custruzzione di pittura à l'acqua.

3. Altri equipaghji
(1) Pistola spray per pittura a base d'acqua
In generale, sò usati pistoli spray di pittura à l'acqua cù un altu voluminu è a tecnulugia di bassa pressione (HVLP).Una di e caratteristiche di l'HVLP hè u voluminu di l'aria altu, chì hè di solitu 430 L / min, cusì a velocità di siccazione di pittura à l'acqua pò esse aumentata.
Pistole HVLP cù un altu voluminu d'aria ma una atomizazione bassa (15μm), quandu sò usati in i climi secchi, si seccheranu troppu veloce è facenu a pittura à l'acqua scorri pocu.Dunque, solu una pistola di pressione media è di volume mediu cù alta atomizazione (1μpm) darà un effettu generale megliu.
In fatti, a vitezza di secca di a pittura à l'acqua ùn significa nunda per i pruprietarii di vittura, è ciò chì ponu vede hè u nivellu, a lucidatura è u culore di a pittura.Per quessa, quandu si spruzza vernice a base d'acqua, ùn deve micca solu circà a rapidità, ma deve esse attentu à a prestazione generale di a pittura à l'acqua, in modu di suddisfà u pruprietariu di a vittura.

(2) Pistola soffiante di pittura a base d'acqua
Certi sprayers sentenu in a pratica chì a pittura à l'acqua hè lenta à secca cumparatu à a pittura di solvente, soprattuttu in l'estiu.Questu hè chì i vernici à base di solvente evapora più veloce è secca facilmente in l'estiu, mentre chì sò basati in acquarivestimentiùn sò micca cusì sensibili à a temperatura.U tempu mediu d'asciugatura flash di a pittura à l'acqua (5-8 min) hè in realtà menu di quellu di a pittura à basa di solvente.
Una pistola di soffiu hè di sicuru essenziale, chì hè un strumentu per asciucà manualmente a pittura à l'acqua dopu chì hè stata spruzzata.A maiò parte di i pistoli di soffiu di pittura à l'acqua in u mercatu oghje aumentanu u voluminu di l'aria per via di l'effettu venturi.

(3) Equipamentu di filtrazione di l'aria compressa
L'aria compressa senza filtrazione cuntene oliu, acqua, polvera è altri contaminanti, chì sò assai dannusu à l'operazione di spraying di pittura à l'acqua è ponu causà una varietà di difetti di qualità in i filmi di pittura, è ancu possibili fluttuazioni in a pressione di l'aria compressa è u voluminu.Rework per via di prublemi di qualità di l'aria compressa ùn solu aumenta u costu di u travagliu è di u materiale, ma ancu impedisce altre operazioni.

Precauzioni di custruzzione per i vernici à l'acqua

1. Pocu disolvente urgànicu permette à a pintura à l'acqua per ùn reagisce micca cù u sustrato, è l'acqua di l'agente diluting aumenta u tempu di seccu flash.A spruzzatura d'acqua face chì l'acqua cade facilmente in cuciture laterali troppu grossi, cusì ùn deve micca spruzzatu troppu grossu per a prima volta!

2. U rapportu di pittura à l'acqua hè 10: 1, è solu 10g di l'agentu diluting à l'acqua hè aghjuntu à 100g di pittura à l'acqua pò assicurà una forte cobertura di pittura basata in acqua!

3. L'oliu deve esse sguassatu da u sgrassante à base d'oliu prima di a pittura spray, è u sgrassante à l'acqua deve esse usatu per asciugà è spray, chì hè abbastanza impurtante, perchè pò riduce assai e probabilità di prublemi!

4. Un funnel spiciali è un tela di polvera spiciali deve esse usatu per filtrà l'acquarivestimenti.


Tempu di post: Jul-22-2022