nutizie-bg

L'applicazione di a tecnulugia Dacromet in l'industria automobilistica

Postatu nantu 28-12-2015Dacromet, hè un tipu di polvere di zincu, polvere d'aluminiu, àcitu cromicu è acqua deionizzata cum'è u principale cumpunente di i novi rivestimenti anti-corrosione.
Perchè u revestimentu Dacromet anu una alta resistenza à a corrosione, ma ancu pò assicurà micca fragilità di l'idrogenu, chassis è supporti di camion anti-corrosione d'alta resistenza, pezzi di cunnessione, pezzi esposti è fasteners, cum'è vari frames d'acciaio in forma speciale, bolt (cumpresu).
Riding bolt, bulloni rota, etc.), nuts, etc.. Car straniera hà chjaramente suggeritu chè fastening livellu 10,9 cosa à aduprà di rivestimentu Dacromet.
Corrusione intornu à u mutore è altri ambienti di calore di i prudutti metallichi, cum'è bordu d'insulation, tubu di scarico, radiatore, testa di cilindru di u mutore è altre parti.U film di passivazione tradiziunale serà distruttu à circa 70 DEG C, a resistenza à a corrosione hè diminuita drasticamente, è a temperatura di curazione di u revestimentu Dacromet hè di circa 300 gradi, u revestimentu di polimeru cromato chì ùn cuntene acqua cristallina, u revestimentu ùn hè micca faciule da esse distruttu à alte temperature è mostra una eccellente resistenza à a corrosione.
U camion parti elasticu cum'è anti-corrosion, hoop, semi-circular hoop, vari tipi di surgenti, primavera, etc.. Sti parti di a forza è durezza sò più altu, u prucessu di electroplating vi pruducia embrittlement hydrogen, comu hydrogen ùn hè cumpleta, longu tempu sottu carica dinamica sò propensi à strappamentu o fatigue currusioni, vi purterà a sicurità di u veiculu, soprattuttu per u camion, l'ambiente di travagliu hè relativamente poviru, cusì per quelli parti di i bisogni di trasfurmazioni di a superficia sò più altu, però, u revestimentu Dacromet hà alta corrosione. resistenza, alta weatherability, u trattamentu di a superficia hè assai adattatu per stu tipu di pezzi di auto.
Una varietà di forme di u camione nantu à u tubu cumplessu, parti di cavità di l'anti-corrusione, cum'è pipa di scarico di u mutore, muffler, etc.. Sì stu tipu di parti hè aduprata in electroplating, u revestimentu ùn hè micca uniforme, ancu s'ellu u U revestimentu ùn hè micca uniforme, chì pò causà una forte calata di a resistenza à a corrosione, chì influenza direttamente u rendiment è a vita di serviziu di e parti di l'automobile.


Tempu di post: 13-Jan-2022