nutizie-bg

L'impurtanza di u cuntrollu di suluzione di revestimentu à u prucessu di revestimentu

Diversi difficultà sò spessu in zinc-aluminiumrivestimentuprucessu, è cumu truvà a vera causa di sti difficultà hè divintatu un puntu difficiule in l 'industria di rivestimentu.
In più di a pezza di u pruduttu stessu, a materia prima più impurtante per u revestimentu di zincu-aluminiu hè a suluzione di micro-revestimentu di zincu-aluminiu.Un poviru cuntrollu di a suluzione di zincu-aluminiu pò purtà à parechji fenomeni indesirabili, cum'è l'accumulazione di suluzione, l'aspettu generale neru, u sagging di filigrana, una scarsa aderenza, è un fallimentu di spray sali, etc.
L'accumulazione di suluzione hè soprattuttu duvuta à una viscosità troppu alta è a temperatura di a suluzione di revestimentu è a fallimentu centrifuga di scuzzulate efficacemente a suluzione di revestimentu eccessiva.
L'apparizione nera generale hè principalmente perchè a suluzione di revestimentu ùn hè micca agitata in modu uniforme è u cuntenutu solidu di a capa superiore di a suluzione di revestimentu hè bassu, cusì ancu s'ellu hè stata adsorbita nantu à a pezza di travagliu, u revestimentu serà persu (ingredienti solidi efficaci sò persi). per una parte di u locu) à traversu u flussu di a suluzione di revestimentu stessu dopu l'entrata in u canali di siccà.
L'abbattimentu di a filigrana hè principalmente causatu da una mistura irregolare è un culore inconsistente di a suluzione di revestimentu.
Una scarsa aderenza hè principalmente dovuta à troppu sustanzi invalidi in a suluzione di rivestimentu (cum'è u colpu d'acciaio, a resina ossidata è a polvera di ferru).
Ci hè parechje ragioni per u fallimentu di u spray di sal, è qualsiasi cambiamenti sottili in a suluzione di zincu-aluminiu avarà un impattu nantu à questu.In ogni casu, u spruzzo di u salinu hè a prestazione più impurtante chì avemu bisognu per ottene u scopu.
Per quessa, hè impurtante per assicurà chì u mantenimentu è l'usu di a suluzione di revestimentu sò cuntrullati.

Mantenimentu è usu note di suluzione zinc-aluminium coating in u prucessu di revestimentu

1. Soluzione di travagliu indicatore misurazione di suluzione di rivestimentu
Misura a viscosità ogni 2 ore, misura a temperatura è l'umidità ogni 2 ore, è misura u cuntenutu solidu una volta per turnu
2. Mixing of paint working solution
Un grande mixer deve esse usatu per mischjà cumplettamente a suluzione di travagliu in u tank di immersione per 15 minuti prima di entre in a linea di rivestimentu, è a suluzione di rivestimentu basatu à l'oliu nantu à a linea di rivestimentu deve esse tirata fora di a linea dopu à 12 ore di travagliu cuntinuu è re. -mistu per 10 minuti in a sala di dispensa prima in linea per l'usu.
Sicondu u pianu di pianificazione di a pruduzzione, a suluzione di rivestimentu di prutezzione ambientale basata in acqua deve esse rimessa à a sala di dispensa sigillata à una temperatura constante per impedisce l'anziane di a suluzione di rivestimentu se ùn ci hè micca un pianu di produzzione dispunibule per almenu trè ghjorni.
3. Filtrazione
Filtrà a basa d'oliurivestimentusuluzione una volta in 3 ghjorni di travagliu, a suluzione d'oliu-top coating una volta in 7 ghjorni di travagliu, è a suluzione d'acqua una volta in 10 ghjorni di travagliu.Mentre filtra, sguassate u colpu d'acciaio è u polveru di ferru da a suluzione di revestimentu.A freccia di filtrazione deve esse aumentata in tempu caldu o in casu di prublemi di qualità.
4. Rinnovu
Duranti u cunsumu normale di a suluzione di revestimentu in u dipping tank, a suluzione di revestimentu è diluente chì sò mischiati in a sala di dispensazione sò aghjuntu è rinnuvati.
L'ispezione di dati deve esse cumpletata per a suluzione di rivestimentu chì ùn hè micca stata aduprata per almenu una settimana in u cisterna di immersione prima ch'ella si mette nantu à a linea di rivestimentu di novu, è ùn pò micca esse messu in linea, salvu chì l'ispezione hè qualificata.In casu di una ligera deviazione, scoop out 1/4 di a suluzione di revestimentu in u dipping tank, aghjunghje 1/4 di a nova suluzione per rinnuvamentu, è scoop out part of the original solution to be added in a forma di 1: 1. quandu mischjà a nova suluzione per a pruduzzione successiva.
5. Gestione di l'almacenamiento
A temperatura d'almacenamiento è l'umidità (in particulare in l'estiu) deve esse cuntrullata è arregistrata in cunfurmità stretta cù l'istruzzioni, è rappurtata in tempu una volta chì u standard hè superatu.
A temperatura di almacenamentu di u cisterna di suluzione di rivestimentu in a sala di dispensazione deve esse u più vicinu pussibule à a temperatura esterna per evità gocce d'acqua dovute à u puntu di rugiada per influenzà u rendiment di a suluzione.A temperatura di almacenamento di u novu tank di suluzione di rivestimentu hè 20±2 ℃ prima di l'apertura.Quandu a diffarenza trà a nova suluzione di revestimentu è a temperatura esterna hè grande, u tank di suluzione deve esse sigillatu fora per 4 ore prima di aghjunghje per assicurà chì a temperatura interna è fora di u tank hè a stessa.
6. Precauzioni per l'usu
(1) Qualchese cisterna di suluzione di revestimentu chì entra o abbanduneghja a sala di dispensazione deve esse sigillata cù un film wrap-around è cupartu cù a tapa di u tank.
(2) Pigliate misure protettive quandu hè piovosa è assai umida.
(3) Durante l'arrestu tempurale causatu da diversi prublemi di l'equipaggiu, u cisterna di immersione ùn deve esse esposta in un statu chì ùn funziona per più di 4 ore.
(4) Per assicurà a stabilità di a suluzione di revestimentu, nisunu oggetti caldi (in particulare i pezzi di travagliu chì ùn sò micca stati rinfriscati à a temperatura di l'ambienti) deve esse in cuntattu cù a suluzione di revestimentu in tutti i linii.


Tempu di posta: 01-06-2022