nutizie-bg

Passi di trasfurmazioni Dacromet

Postatu nantu 2018-07-06Tecnulugia Dacromet hè una tecnica di trasfurmazioni spessu intesu, perchè hè assai amichevuli di l'ambiente è senza contaminazione paragunatu à qualchi tecniche di trasfurmazioni precedente, tanti pirsuni piace à aduprà stu revestimentu Dacromet.

 

Pre-processing: Perchè a superficia di a parte di solitu cuntene qualchì oliu o polvera prima di trasfurmà, s'ellu ùn hè micca pulita, affettarà a qualità di u prucessu di Dacromet, è a suluzione ùn reagisce micca bè.Solu quandu queste macchie sò disposti, l'ossidazione è a riduzzione prucede bè.

 

Coating è coccia: I dui prucessi sò incruciati.Dopu chì i pezzi sò pretrattati, sò inspeccionati è oxidati per u primu revestimentu, poi seccu è cotti per rinfriscà;Allora repite u travagliu sopra per u sicondu revestimentu, coccia è rinfriscà.

 

U sopra hè una spiegazione di i passi di trasfurmazioni di JunHe per Dacromet.Per più infurmazione nantu à u rivestimentu Dacromet, fate attenzione à u nostru situ ufficiale www.junhetec.com


Tempu di post: 13-Jan-2022