nutizie-bg

Soluzioni di sistema di hub di rota d'aluminiu di l'automobile

Postatu nantu 2016-04-12
1 、 Cutting fluid products:
JH-MCF - 211 Microemulsion fluidu di taglio di pressione estrema1, Cutting fluid products

 


Sinopsis di u produttu: stu pruduttu hè un fluidu di taglio micro emulsionatu, pressione estrema di oliu lubrificante, pressione estrema è agenti anti-usura, agenti antiruggini è altri additivi.Adatta per a trasfurmazioni di ghisa, azzaru carboniu, acciau in lega, lega di rame, lega d'aluminiu, etc., è hè largamente utilizatu in ogni tipu di machini utensili, centri di machining di taglio, prucessu di macinazione.Macchina unica per liquidu per cuncentrazione di liquidu è u sistema di rinfrescante centrale tutti ponu applicà.
Caratteristiche di u produttu:
1, per u liquidu oliu marrone rossu, appartene à u fluidu di taglio micro emulsionatu, a pressione estrema di l'oliu lubrificante, a pressione estrema è l'agenti anti-usura, l'agenti antiruggini è altri additivi.
2, bona lubricazione, rinfrescante, pulizia è prestazioni antiruggine.
3, migliurà a finitura di a superficia di u travagliu per assicurà i requisiti antiruggini in linea di u travagliu è di a macchina.
4, bona resistenza à a corrosione, inibizione di schiuma è stabilità di emulsione di longa vita di serviziu, riduce i costi di mantenimentu.
5, faciuli à i rifiuti liquidu.
Specifiche di imballaggio: barili di plastica da 20 kg, tamburi da 200 kg

 

JH-MCF - 301 Fluido di taglio in emulsione in lega d'aluminiu

 

 

Sinopsis di u produttu: stu pruduttu hè un fluidu di tagliu di emulsione speciale in lega d'aluminiu di tippu di stabilità biologica, pò finisce ogni tipu d'aluminiu, utilizatu in u rinfrescante di lubricazione di rolling d'aluminiu è altre trasfurmazioni di plastica, pò ancu esse usatu per u taglio è a macinazione di ramu è azzaru.Hè largamente utilizatu in u taglio, a macinazione è altre forme di rinfriscante lubrificante ideale, in particulare per a fusione d'aluminiu (siliciu, fusione di magnesiu, fusione di rame) in lega di machining d'alta velocità.
Caratteristiche di u produttu:
1, u pruduttu hè un liquidu oliu giallu, hè un fluidu di taglio emulsionatu speciale in lega d'aluminiu di tipu biologicu stabile.
2, u pruduttu hà un eccellente rinfrescante è pulizia di lubricazione, funzione antiruggine.
3, i prudutti scontranu i moderni utensili di machina d'alta velocità, alta precisione, multifunzione, alta efficienza, esigenze di produzzione alta flessibili.4, u pruduttu hè giniralmenti usatu pi rimpiazzà l 'usu currenti prucessu di taglio pistone ring groove kerosene.No fumà, senza periculu di focu, megliu cundizioni di travagliu è cundizioni ambientali, migliurà a sicurità di a produzzione.
5, a stabilità di l'emulsione hè bona, micca male, senza odore peculiar, ciculu d'usu hè longu.
Specificazione di imballaggio: barili di plastica da 18 kg, tamburu da 180 kg

2 、 I prudutti detergenti:
A pulitura di l'acidu d'aluminiu hè a mo cumpagnia di trasfurmazioni di sgrassatura àcida prima di pittura una di serie di prudutti, per via di u tipu, a cumpusizioni è u cuntenutu di u so ancu un pocu sfarente.
JH-1350 Agente sgrassante à l'acidu per parti d'aluminiu

Sinopsis di u produttu: stu pruduttu hè principarmenti cumpostu di l'acidu debule, è cù una cumpusizioni di currusioni, ùn hè micca faciule di pruduce a currusione, senza nebbia acidu in u processu, prutezzione di l'ambiente, senza fosforu, pò simplificà a prucedura (salve a corrosione alcalina è a tecnulugia di luce), risparmià l'investimentu è migliurà l'efficienza di u travagliu;Low cost, alta velocità, l'effettu hè bonu.Appiicatu à l'aluminiu puru, a lega d'aluminiu, e parti di lega di magnesiu di immersione, spraying processing light di rimozione d'oliu, cusì l'aluminiu di fusione di aluminiu suggerisce micca aduprà stu detergente per u processu.
Scopu di l'applicazione: applicà à l'aluminiu puru, alliatu d'aluminiu, alliatu di magnesiu impregnatu, rimuzione d'oliu spray di trasfurmazioni otticu
Specificazione di imballaggio: 25 kg tamburu di plastica, 200 kg
.
3, Antichi prudutti di film:

Revestimentu d'aluminiu pretrattamentu film di culore anticu hè a mo cumpagnia unu di i prudutti di a serie di film d'aluminiu, per via di mudelli diffirenti, a so cumpusizioni è u cuntenutu hè ancu pocu sfarente.
JH-8245 Agente di Formazione di Film Colorized per parti d'Aluminiu

Pruduttuintroduzione: per i prudutti di cromu bassu, u culore di film di l'iris di culore giallu à giallu d'oru, u pesu di film hè 0,2 ~ 1,2 g/m2.Adupratu inseme cù un pulitore d'aluminiu acidu, pò simplificà u prucessu per salvà l'investimentu è migliurà l'efficienza.
Scopu di l'applicazione: adattatu per u trattamentu di rivestimentu anticorrosione di superficia d'aluminiu è di lega d'aluminiu
Specificazione di imballaggio: tamburu di plastica da 25 kg o 100 kg

 

Valore di u sistema
1 、 Sistema di rigenerazione di fluidi di taglio


2 、 U dispusitivu automaticu dosing


Tempu di post: 13-Jan-2022