nutizie-bg

Vantaghji di u fluidu di taglio di metalli Junhe

Postatu nantu 2015-09-17Hè cumpostu da lubrificanti sintetici d'altu rendiment, additivi di pressione estrema, agenti anti-ruggine è una varietà di additivi. Puderà migliurà significativamente a precisione di u machining, allargà a vita di serviziu di l'utensili di taglio è di a mola.Bon rendimentu di rinfrescante, capacità di pulizia è forte prevenzione di ruggine, senza nitriti di sodiu, zolfo, cloru, fenol è altri additivi, formula dolce, bona cumpatibilità di u corpu è a pelle, ùn contaminanu micca l'ambiente. era facilmente precipitatu.
Ampiamente utilizatu in diverse macinazioni, adattatu per i metalli neri, l'acciaio di carbone, l'acciaio legatu, l'acciaio inossidabile è u prucessu di triturazione di i prudutti di vetru.

 

Quandu aduprate a nova suluzione, u primu ciculu di purificazione di u ciculu di cisterna di almacenamentu di liquidu è di l'equipaggiu di tubazione, cù 1% di sta diluzione + 0,3% dopu à u fungicida di u ciclu di pulizia drenatu, dopu avè travagliatu cù a diluzione di u ciculu di u produttu pò esse usatu.Quandu aghjunghje una nova suluzione, aghjunghje l'acqua à proporzionale mentre aghjunghje a quantità approprita di liquidu.


Tempu di post: 13-Jan-2022